Prihodnje leto bo za slovenski šport posebno, ker se bodo na paraolimpijskih igrah v brazilskem Riu predstavile naše športnice in športniki, ki bodo vnovič konkurirali za najvišja mesta. Prvič v zgodovini slovenskega paraolimpizma se naše športnice in športniki srečujejo z novo vrsto marketinškega pristopa.

Jutri, 15. avgusta, bo Zveza za šport invalidov Paraolimpijski komite (ZSIS-POK) v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Bruketa&Žinić OM predstavila prvo medijsko kampanjo, ki ne bo nikogar pustila ravnodušnega. Športnice in športniki pa si želijo, da bi za njihove ambicije in želje izvedela tudi širša slovenska javnost. Junakinje in junaki kampanje so Lena Gabršček (odbojka sede), Natalie Finkšt (boccia), Darko Đurić (plavanje), Alen Kobilica (kolesar) in Primož Jeralič (kolesar).

Primož Jeralič, kolesar:
»Končno lahko delček našega športnega življenja delimo preko spota tudi s širšo publiko. Na ta način jim bomo pokazali, da je za vrhunske rezultate v športu invalidov potrebno trenirati trdo, če želiš konkurirati s svetovno konkurenco. Nikoli še nisem sodeloval na takšnem nivoju profesionalizma tako snemalcev, režiserjev, fotografov in celotne spremljevalne ekipe. Hvaležen sem jim za nove izkušnje… Ljudem je potrebno pokazati, da biti športnik invalid ni samo dvakrat oziroma trikrat izvajati športno aktivnost na teden, temveč šport je potrebno živeti, svoje življenje je potrebno podrediti športu, če želiš uspeti in osvojiti zastavljen cilj. Upam, da nas bodo opazili tudi potencialni sponzorji in donatorji, ki bodo v našem delu videli svojo priložnost in skupaj z nami zgradili zgodbo o uspehu, sodelovanju in vzajemnosti. Mislim, da bo kampanja prinesla večjo prepoznavnost tako športnikov invalidov kot samega športa invalidov. Želim si, da bi preko kampanje, ki je vrhunsko izdelana, invalidi prepoznali, da življenja zaradi invalidnosti ni konec ampak se odpira novo poglavje, ki ga je potrebno zaživeti. Na začetku je težko, vendar je potrebno stisniti zobe in zaupati vase in v svoje sposobnosti.«

Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM:
»Ideja za kampanjo je nastala v pogovoru s slovenskimi paraolimpijci. Bili smo si edini, da je pravzaprav vse v glavi. Odločitev, kam gre tvoje življenje, je v veliki meri odvisna od tvojega razmišljanja. To nas je vodilo skozi kampanjo, s katero želimo sporočiti: če si močan v glavi, lahko prebrodiš vse ovire v življenju. To smo želeli povezati s športom in pokazati, kako mentalno močni so slovenski paraolimpijci, ki ne glede na hendikepiranost beležijo vrhunske rezultate!«

Videoposnetki:

http://www.youtube.com/watch?v=3xNbia96sok

 

Print Friendly, PDF & Email