Dolgoletna partnerja Lidl Slovenija in Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite (Zveza ŠIS-SPK) sta združila moči v kampanji, s katero želita pozornost javnosti usmeriti na slovenske parašportnike in njihove zavidljive uspehe, hkrati pa med ljudmi širiti zavest, da sami lahko premagajo vse ovire, ki so jim na poti pri uresničevanju ciljev in notranjih hrepenenj. Parašportniki, ki sodelujejo v kampanji, nam sporočajo, da jim nič ne manjka. Šport ne pozna telesnih oviranosti, le pomanjkanje volje in motivacije.

Navdih za kampanjo, ki v ospredje postavlja slovenske parašportnike in njihove dosežke, je bil nekdanji paralimpijski zvezdnik Darko Đurić, ki je pred časom v intervjuju za Delo z novinarko Vesno Milek dejal: »Nikoli se nisem počutil, da mi kaj manjka«. Parašportniki nam iz dneva v dan dokazujejo, da šport ne pozna oviranosti. V bazenu, na tekaški progi ali na košarkarskem igrišču štejejo volja, želja in trud, ki si ga vložil v treninge. Kampanja »Nič mi ne manjka« zato ozavešča javnost, da šport ne izbira telesa, ampak le posameznike, ki imajo jasno postavljene cilje, hkrati pa so pripravljeni trdo delati za svoje uspehe. »V Lidlu Slovenija od leta 2016 z velikim spoštovanjem in občudovanjem spremljamo parašportnike in njihove uspehe, predvsem pa nas ti izjemni posamezniki navdušujejo po človeški plati. Njihove zgodbe nas spomnijo, da ovire ne živijo v telesu, temveč v naših glavah in zmagovalec je vsakdo, ki jih uspe preseči. Zato ta kampanja ni samo poziv, da poiščemo notranjo motivacijo, temveč tudi, da odkrijemo svoje vrzeli in se z njimi soočimo – na področju športne aktivnosti ali kjer koli drugje v življenju,« je dejal Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.

V spotu kampanje »Nič mi ne manjka« je uporabljena himna parašportnikov Ta tempo, ki jo je pred dobrim letom ustvaril Rok Terkaj – Trkaj, režijo spota pa je prevzel Miha Kačič, podpisan tudi pod uradni videospot himne.

»Nič mi ne manjka, razen vaše glasne podpore«

Kampanja je hkrati tudi uvertura v napeto pričakovanje paralimpijskih iger, ki se bodo poleti odvile v Tokiu. Slovenija premore pet paralimpijskih kvot. Potniki za Tokio pa bodo letos lovili že 50. kolajno za Slovenijo na paralimpijskih igrah. Slovenski parašportniki si v boju za zmagovalne odre želijo predvsem glasne podpore navijačev, za kar bodo skrbele tudi številne aktivnosti Lidla Slovenija, ki se bodo zvrstile v naslednjih mesecih.

Športne navade je potrebno vzgojiti že v mladosti

Vzgajanje zdravih športnih navad je pomembno že pri otrocih in mladostnikih, zato Lidl Slovenija in Zveza ŠIS-SPK že 5. leto skupaj ustvarjata in razvijata program Postani športnik, ki je namenjen spreminjanju pogleda na šport, ozaveščanju javnosti in razbijanju predsodkov o vključevanju mladih invalidov v športne programe. »Prednosti športnega udejstvovanja so dobro znane, med ljudmi z oviranostmi pa ima šport še večji vpliv na boljše počutje, saj omogoča boljšo kakovost življenja in dviguje samozavest. S programom Postani športnik želimo ustvariti boljše pogoje za mlade športnike invalide, ki že danes dokazujejo, kako daleč segajo njihove zmožnosti. S tem, ko jim zagotavljamo ustrezen način vključevanja v športne aktivnosti in jih obenem motiviramo za redno telesno aktivnost vzgajamo srečne posameznike in bodoče dobitnike paralimpijskih medalj,« je povedal Damijan Lazar, predsednik Zveze ŠIS-SPK.

Foto: Peter Giodani

Print Friendly, PDF & Email