Pred slovenskim parašportom so novi izzivi, a jih je zagotovo lažje premagovati, če te spremljajo partnerji, s katerimi se pišejo uspešne zgodbe. Tudi v prihodnje bo slovenski parašport podpiralo podjetje Lidl Slovenija, ki je del ene najuspešnejših mednarodnih trgovskih verig. Lidl Slovenija ostaja zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije-Slovenskega paralimpijskega komiteja, s katerim je sklenil sodelovanje vse tja do paralimpijskih iger v Parizu leta 2024. S podpisom nove pogodbe je Lidl Slovenija še podkrepil in utrdil svojo pozicijo zlatega sponzorja Zveze za šport invalidov Slovenije-Slovenskega paralimpijskega komiteja.

Sodelovanje Zveze ŠIS-SPK z Lidlom Slovenija se je začelo pred sedmimi leti, v tem času pa so skupaj stkali številne uspešne zgodbe in projekte. Nedavno je kampanja Nič mi ne
manjka, ki je nastala v podporo slovenskim paralimpijcem na paralimpijskih igrah v Tokiu, v lanskem letu prejela veliko nagrado Sporto za najboljše športno sponzorstvo. Za
spremljavo paralimpijskih iger so skupaj z glasbenikom Trkajem ustvarili tudi prvo uradno himno slovenskega parašporta z naslovom Ta tempo, ki je danes postala nepogrešljiv
spremljevalec na športnih dogodkih in tekmah.

»Izjemno veseli smo, da naš največji sponzor Lidl Slovenija ostaja še naprej naš zvesti partner. Počasi, a zanesljivo se približujemo 10- letnici sodelovanja, ki navdaja vse z zadovoljstvom in vedenjem, da skupaj spreminjamo položaj slovenskega parašporta v javnosti. V letih sodelovanja so se med nami spletle pristne in prijateljske vezi, ki se odražajo tudi skozi prepoznavnost naših športnikov v družbi. Prepričan sem, da bomo v naslednjih letih svoje aktivnosti še okrepili in skupaj spisali še veliko odličnih zgodb v dobrobit parašporta. V imenu športnikov, trenerjev in Zveze ŠIS -SPK se iskreno zahvaljujemo Lidlu Slovenije za zaupanje in sodelovanje,« je ob podpisu pogodbe povedal Damijan Lazar, predsednik Zveze ŠIS – SPK.

Postani športnik spodbuja mlade

Sodelovanje med Lidlom Slovenija in Zvezo ŠIS-SPK zadnjih nekaj let zaznamuje predvsem zasnova in izvedba programa Postani športnik, kjer skupaj z naborom aktivnosti programa vzpodbujajo mlade invalide, da v večjem številu sodelujejo pri športnih dejavnostih, hkrati pa nagovarjajo starše in strokovno javnost o pomenu športa za (mlade) invalide. Cilj programa je predvsem ta, da zaživi trajen sistem, ki bo mladim omogočal dostop do športnih aktivnosti, ne glede na njihovo stopnjo ali naravo invalidnosti. »V minulih letih smo skupaj z Zvezo ŠIS-SPK prehodili zanimivo pot. Sponzorstvo se je oblikovalo v trdno partnerstvo, dvignili smo prepoznavnost slovenskega parašporta, izpostavili smo enkratne posameznike in ekipe, ki dosegajo vrhunske rezultate na svetovni ravni ter zastavili temelje za prihodnost. V letu, ko Lidl Slovenija obeležuje 15 let prisotnosti na slovenskem trgu, je naše sodelovanje s športniki invalidi ena naših osrednjih aktivnosti, še posebej pa program Postani športnik, s katerim vedno več mladih invalidov spodbujamo k temu, da se preizkusijo v katerem izmed športov. In nenazadnje – številni naši zaposleni so postali pravi navijači uspešnih parašportnikov, ki so povrhu vsega izjemni ljudje in navdih za vse nas. In s takšnim tempom bomo nadaljevali tudi v prihodnje,« je dejala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

O Lidlu Slovenija:

Lidl Slovenija ima danes 63 trgovin in približno 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007 in tako letos praznuje 15 let na slovenskem trgu. Lidl Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu, ima skupaj več kot 11.550 trgovin v 30 državah, ter zaposluje
več kot 340 tisoč ljudi. Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2000 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine. Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim. K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

Print Friendly, PDF & Email